טיפולי שיניים הוליסטיים

טיפולי שיניים הוליסטיים

אבחון הפגיעה בשן מבחינה רגשית

מרפאת שיניים ד"ר נעה סבג מציעה בין מגוון הטיפולים גם שירות בלעדי – אבחון הפגיעה בשן מבחינה רגשית, בנוסף לטיפול הרפואי הקונבנציונלי, ובכך מתן מענה הוליסטי.

פעמים רבות מחלות פיזיות הן למעשה ביטוי לחסימה אנרגטית שנוצרת עקב טראומה נפשית. באמצעות אבחון הפגיעה בשן מבחינה רגשית, ניתן, בנוסף לטיפול השיניים הרפואי, לאתר את המקור הנפשי ולטפל גם בו.

רפואה אינטגרטיבית זו מתבססת על שילוב בין רפואה קונבנציונלית ושיטות ריפוי נוספות (סינית, הודית, יהודית) המבוססות על צ'אקרות, מרידיאנים ורפואות עתיקות נוספות ששרדו אלפי שנים והוכיחו את עצמן.

לא מדובר רק באנאליזה, אלא בשיטת טיפול הכוללת גם טיפול בחרדה, בהרגעה ובהקלה. ד"ר סבג משלבת אלמנטים מכל מה שלמדה עד כה: הרדמת שן עם מכשיר ממוחשב, הורדת חרדה בעזרת נשימות, דמיון מודרך והקרנת אור בעין השלישית.

אבחון מקור המחלה בשן

דר נעה סבג עם דר נאדר בוטו
ד"ר נעה סבג עם ד"ר נאדר בוטו

האבחון של ד"ר סבג, רופאת שיניים מעל ל-26 שנה, נעשה בהתבסס על שיטה ייחודית בשם שטיפה אנרגטית, אותה למדה אצל ד"ר נאדר בוטו, קרדיולוג ומצנתר בכיר. היא עושה שימוש באלמנטים משיטה זו הנוגעים לבריאות השן וחלל הפה.

שיטתו של ד"ר בוטו משלבת בין חוכמת רפואות עתיקות ורפואה מודרנית לכדי רפואה אינטגרטיבית-קונבנציונלית. ד"ר סבג עברה בהצלחה שש סדנאות שוטות אצל ד"ר נאדר בוטו, ובשנים האחרונות היא גם אחראית על טיפולי השיניים שלו עצמו.

ד"ר סבג מסבירה: "מדובר בידע שנחקר במשך אלפי שנים: בכל שן עובר מרידיאן ובחלקן שני מרידיאנים המביאים לידי ביטוי משבר נפשי שאינו מעובד כראוי. בהתאם לשן שנפגעה וסוג הפגיעה אני עושה את האבחון. מטופלים שכבר עברו אבחון במרפאה הצליחו מיד לעשות את ההקשר בין אירועים בחייהם והמצב הרפואי בשיניים בגללו הגיעו לטיפול.

חשוב לציין שהאבחון בהיבט הרגשי לא מבטל את כללי רפואת שיניים המוכרים אלא בא כהשלמה. שן לא יכולה להירפא מעצמה ברגע שנפגעה, ולכן הטיפול הקונבנציונלי והמוכר הוא הפתרון המיידי לבעיה הרפואית. המפתח לבריאות השיניים היא קודם כל הקפדה על היגיינה ותחזוקה שוטפת, זיהוי מוקדם וטיפול מוקדם אם מתגלה בעיה.

השילוב של הטיפול הרפואי הקונבנציונלי עם האבחון הרגשי מאפשר למטופלים לצאת מהמרפאה כשהם מבינים מהו המשבר האישי שגרם לפגיעה דווקא בשן שטופלה. כך, גם מתקבל פתרון לכאב הפיסי וגם כיוון לכאב הנפשי. מכאן, הדרך לפתור את המשבר הנפשי ולהגיע חזרה לאיזון אנרגטי קצרה. יתרה מכך, ניתן למנוע פגיעה עתידית חוזרת של אותה שן."