טיפולי שיניים אסתטיים

טיפולי שיניים אסתטיים


למינייטים –ציפויים אסתטיים מחרסינה בשיניים קדמיות



בשנים אחרונות רפואת השיניים הגיע לשחזורי שיניים ברמה האסתטית הגבוהה ביותר ובאותו זמן שמרה על חומר השן הבריא. חזיתיות חרסינה הן יחידות דקות מאוד מחרסינה המודבקות לשיניים שדורשות הסרה מועטה מאוד של חומר שן, אם בכלל. משתמשים בהם לצורך תיקון אסימטריות בשיניים, שינויי צבע ושינויים בסגר ומנשך תוך כדי הכנה מינימלית ביותר של חומר השן ללא צורך בטיפולי שורש או קידוח נרחב בשן. הטיפול מחייב שיתוף פעולה חזק בין טכנאי שיניים ברמה גבוהה לבין הרופא על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר. העבודה היא מהירה, שמרנית ואסתטית מאוד!


כתרים ללא מתכת



כתר זירקוניה וחרסינה – הבסיס הוא זירקוניה, והחלק החיצוני הוא חרסינה. משתמשים בעיקר לשיניים קדמיות הנחשפות בחיוך.
כתר חרסינה דחוסה – הכתר עשוי 100% חרסינה מחוזקת.
כתר זירקוניה טהורה / מונוליטית – הכתר עשוי 100% זירקוניה, חזק ביותר, מתאים בעיקר לשיניים אחוריות.


הלבנת שיניים



הלבנת שיניים איכותית מתבצעת במרפאת שיניים ע"י רופא שיניים מאחר והחומרים המשמשים להלבנה אינם מאושרים לשימוש ביתי. מומלץ לשלב חומר מוחלש לשימוש ביתי להמשך הלבנה או תחזוקה. אמצעי עזר להלבנה איכותית במרפאה היא מנורת ההלבנה שמאיצה את התהליך ומשפרת תוצאות. 

יתרונותיו של הטיפול במרפאתנו:

  • שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה
  • ללא רגישויות או תופעות לוואי
  • הגנה על שכבת האמייל והדנטין ע”י חומר שמכסה אזורים רגישים של השן
  • הלבנה יעילה לאורך זמן
  • מלבין נזקי אנטיביוטיקה מסוג טטראציקלין

החומר הפעיל מיוצר ממי חמצן מיוצבים (היחידים בעולם) מתפרקים בצורה הדרגתית וחודרים עד לעומק השן  (דנטין). החומר הפעיל אינו מייבש את המים שנמצאים בשן ולכן רגישויות הן דבר נדיר בתהליך הלבנה זה. החומר הפעיל הינו ברמת חומציות ניטרלי ולכן הוא עובד בצורה ידידותית בסביבת הפה, מכאן הגיע השם הלבנה אקולוגית, לא נגרם נזק  לאמייל והשן אינה נחלשת. בסוף תהליך ההלבנה, השיניים מבריקות וחזקות ומקבלות גוון טבעי. כהמשך טיפול, נשתמש בסד אישי לטיפול ביתי.

יופי  ואסתטיקה הם חלק בלתי נפרד מרפואת השיניים במרפאה.